3. 5. 2014

Think big, dream bigger.

Taky máte ve skříní kousek oblečení, bez kterého by jste nedali ani ránu a nedokážete si bez tohohle hadříku
představit život? Pro mě je to obyčejná černá sukně. Dneska vám ukážu pár outfitů právě s touhle moji oblíbenkyní. Já jsem měla jedu ze sekáče, ale ta mi moc neseděla, takže jsem si  ji pořídila v Háemku. Oblíbila jsem si ji hlavně poslední dobou, protože se dá dobře kombinovat a je pohodlná. V outfitech se objeví i pár nových věciček, které jsem si včera koupila. Po dlouhé době jsem byla s Kejt a Tess na nákupech a utratila většinu svých těžce našetřených peněz. Já totiž neumím vůbec šetřit. Když dostanu nějaký peníze třeba od babičky, hnedka je utratím. Ale teď jsem se snažila být trošku zodpovědnější (haha), takže jsem si toho mohla koupit víc. Jo a ještě se předem omlouvám za fotky. Fotila jsem se sama a moc mi to nešlo (já a samospoušť asi nebudeme velký kamarádky).


 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


 Tady můžete vidět první novou věc. V Tally weijl jsem si koupila tohle kimono. Už jsem ho hrozně dlouho chtěla. Ve skutečnosti vypadá líp, tady vypadá tak babičkovsky, ale je děsně hezký a na léto se bude skvěle hodit.

Tady jsem si k sukni vzala jenom tenhle svetřík a zlatý doplňky. Poslední dobou tuhle kombinaci nosím skoro pořád, protože jsem líná a nechtějí se mi vymýšlet jiný outfity.
PS. ten flek, co je na svetru je od kafe. Měla jsem ho včera na nákupech na sobě a koupila jsem si kafe. No a vidíte jak to dopadlo :)


Další věcí, kterou jsem si včera koupila je tohle tričko. Už jsem ho chtěla děsně dlouho, ale vždycky jsem si říkala, že se mi za obyč tričko nechce dávat 200. Ale řekla jsme si, že na to kašlu a prostě si ho koupím.




Tohle tričko jsem si koupila v Háemku za 70!


ÁÁÁ. Konečně jsem našla v sekáči kabelku, která by se hodila na to, abych si ji mohla přetvořit na kabelku jako má Carrie. A stála jenom 30 korun!

Taky jsem si koupila tyhle prstýnky. Ten s lebkama je z Háemka za 15 korun. A ty dva další jsou z Tally weijl.

 A taky jsem si koupila desku! Už hrozně dlouho jsem nějakou chtěla. Tuhle jsem sehnala za 20 taky v sekáči. Sice neznám tu skupinu, ale hrozně jsem nějakou chtěla.


Bett

7 komentářů:

  1. Nemám ráda, když lidi říkají, že květinový vzor vypadá jako pro babičky (říká to hlavně spolužák a strašně mě tím štve :D). To kimono je úplně úžasný! :)) a vůbec tak nevypadá :D A líbí se mi hlavně to poslední, tričko z H&M :) Ta kabelka, kterou sis upravila po vzoru Carrie, je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  2. krásné věci :) odkud je to obyčejné šedé tričko? takové bych potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tá kabelka zo sekáča je skvelá :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. To kimono je super!!! :)

    www.borntobeinspired.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka vypadá krásně :-)
    Taky mám pár věcí, bez kterých by můj šatník nežil!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se strašně líbí ta košile/přehoz se sedmikráskami! A LP desky mám taky, za 10Kč z antikvariátu a mám jimi ozdobený pokoj a plánuju je v něco přetvořit :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat