27. 9. 2014

Back to school giveaway!!! UZAVŘENO

Vánoce jsou sice ještě daleko,  ale my máme chuť rozdávat dárky už teď. Všem už asi došlo (ne asi, když je to v názvu článku), že pořádáme giveaway. Myslíme, že jsme vybrali docela dobře, a že se výherci budou dárky líbit. A teď už, co máte šanci vyhrát:

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more

 Nám osobně se ceny moc líbí a hned bysme je braly! :)



Batiste znají asi všichni a myslíme, že stojí za vyzkoušení! Antibakteriální gel na ruce možná neznají všichni, ale ti, co se dívají na beauty videa, to určitě poznávají. Rozhodně se hodí do školy!


Další lak na nehty se vždycky hodí a upřímně, kdo by nechtěl Yankee Candle, že. Oblíbenou řasenku od Benefitu, určitě znáte, a i když je to jenom miniatura, do školy se hodí.


Post-it se taky vždycky hodí a eos - co dodat, že!

Tak a teď pravidla:
1. Do komentářů napište svůj email.
2. Další podmínkou je sledovat nás. Ale upřímně, pokud budete sledovat náš blog jenom kvůli téhle soutěži, a pak si nás odděláte, tak to nemá cenu. Prostě se přihlaště do giveaway, bez toho, abyste nás odebírali a ušetříte nám zklamání, když si nás pak odeberete. Takže je to vlastně nepovinné.
3. Napište nám, co se vám na blogu líbí, co naopak ne a co se dá zlepšit!

Giveaway končí 10.10.2014. Výherce vybereme přes random. Giveaway platí pro ČR a Slovensko.
Děkujeme každému, kdo se zapojí a hodně štěstí!
Bett, Kejt a Tess

96 komentářů:

  1. jentuska@azet.sk
    Páčia sa mi články s vašími obľubenými vecami napr. Co mám rada na jeseň:)
    Privítala by som viac outfitov a diy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož jsem na váš blog zavítala až teď, nevím jak to tu chodí, ale ztihla jsem si přečíst několik článku a jsou opravdu povedené ;) Také zbožňuju podzim, kdy si vytáhnu knížku (Momentálně Volání kukačky) zachumlám se do deky a v ruce držím hrnek s horkou čokoládou a pořádnou vrstvou šlehačky :D Mírná kalorická bomba :3. Vaše články jsou opravdu zajímavé, zasměji se a odnesla jsem si i pár skvělých tipů co dalšího si přečíst nebo na co se po večerech podívat :) Co bych třeba přidala je asi více článků o kosmetice...ale to je čistě jen můj názor, já kosmetiku miluju a hrozně ráda o ní čtu :D :)... Jinak nevím, co vytknout. Jsem moc ráda, že díky téhle giveaway jsem objevila další skvělý blog a odběr po skončení giveaway rozhodně nezruším :)...(omlouvám se, že jsem se trochu rozepsala)
    Můj email: kristyna.toma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. xoxo.L@seznam.cz
    Vidím váš blog poprvé, ale odběr zrušit nehodlám. Máte tu opravdu krásné a zajímavé články :). Opravdu nevím co vytknout jelikož tu jsem poprvé a blog mě na první pohled zaujal.

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji :)
    kajush.01@centrum.cz
    Celkově se mi blog moc líbí! Nejradši mám New in,protože je to pro mě taková malá inspirace co si pořídit atd. :) proto nejradši čtu tohle :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé, krásné dárečky :) Eos i Batiste mám na wishlistu už docela dlouho :D
    moc se mi líbí vaše články, sleduji vás už dost dlouho a hlavně když přidáváte citáty nebo randomy jsou skvělý :)
    thecityofdreams@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 1.kornelia.labudova@gmail.com
    2.Sledujem už dávnejšie(moc mám rada váš blog♥)
    3.Na vašom blogu sa mi páči vaša jednoduchosť a skvelé články♥a nemám čo vytknúť.

    OdpovědětVymazat
  7. sima.slosarova@gmail.com
    Ja vás sledujem cez bloglovin už dávnejšie a rada váš blog čítam :)
    Najradšej na vašom blogu mám fotky..su uplne pekne, zvie farby, zaostrene, jednotné a detailné.. a to mam na vsetkych blogoch najradsej.. neznasam blogy kde je napriklad neostro odfotena nejaka vec, ktorej detail by sme radi videli.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. svobodka13@seznam.cz
    Sleduju vás už delší dobu a na blogu se mi líbí všeobecně, co se mi líbilo hodně byl minulý článek o New Yorku :) Takže bych klidně uvítala nějaký další na téma cestování.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  9. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Moc se mi líbí design a mám ráda randomy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kveha@seznam.cz
    Hmm... co se mi líbí nejvíc? Jasně, že jedna z vás (nebo všechny?) jste závislé na kávě stejně jako já ;D Také se mi líbí název a záhlaví blogu. Jinak bych ho možná trošku víc zbarevnila, nebo okraje oddělila kávovou/smetanovou barvou, aby nebyl jednotně bílý :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  11. kaci.ticha@seznam.cz
    GFC- Katy Tichá
    Na blogu se mi líbí vaše články, protože o některých tématech, které jsem na tomto blogu viděla, se v české blogosféře moc nepíše :))

    OdpovědětVymazat
  12. Juu, Eos a Batiste! Já mám doma strawberry sorbet, urcite by byla perfektni dvojka :) Vás blog má moc hezký design a kvalitní fotky, a co musím pochválit jsou vase clanky, ktere nejsou vubec zdlouhave a nudne jak to na nejakych blozich byva :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já blog sleduju a strašně ráda ! :)
    Moc se mi líbil článek s fotkami z Ameriky. Opravdu nádherné fotky a musel to být neskutečný zážitek !
    Dále mám ráda články jako jsou New in. A celkově se mi líbí všechny články, protože všechny krásně fotíte a jde vidět, že si s článkem dáte práci a nepíšete jen tak , o něčem. Taky se mi líbí moc design blogu. Jednoduchý a přesto moc pěkný :) Ale, vylepšila bych to tím, že bych fotila více outfitové články. Ty mě moc baví :) A nebo nějaké kosmetické.
    Jinak opravdu skvělá Giveaway. Batiste mi došel a nejsem schopna si koupit nový a když už jdu do nákupního centra, tak na to zapomenu -_- :D . Jinak řasenku, chci už dlouho vyzkoušet, tak by mi pomohlo vyzkoušet miniaturu, jestli se vyplatí koupit velkou "verzi". No a Yankee Candle ? <33 Miluju svíčky a všechno okolo toho :D No jak vidím tak jsem se trochu rozepsala, snad nevadí :D
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ja milujem váš blog. Vaše príspevký sú skvelé :) Odoberám ho už dlhšie.
    Pridala by som viac outfitových článkov :)
    k.rybovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. vrabcovamiriam@gmail.com

    na blogu sa mi páči všetkooo :) konečne blog ktorý nepíše recenzie o kozmetických sračkách, nerobí na všetko reklamy atď. :) len pekne pokračujte a píšte stále a všetko bude super!

    OdpovědětVymazat
  16. sofia.gumanova@gmail.com

    Váš blog je naozaj super. Píšete tak nenútene a pritom super. Na nič sa nehráte len máte blog ktorý vás baví a prispievate na neho. V podstate nič extra ale pri tom áno- tento blog má svoje osobité čaro :)

    Mimochodom ceny do GA ste vybrali peckové.

    OdpovědětVymazat
  17. mimalau@centrum.sk

    Na váš blog som narazila len dnes,takže som si nestihla prečítať všetky články,ale zatiaľ sa mi naozaj páči. Určite v tom pokračujte tak ako doteraz :)
    gfc: dominnica l

    OdpovědětVymazat
  18. Na áš blog jsem zavítala poprvé,takže bych nechtěla až tak hodnotit,pár článků mě tu však zaujalo,proto se ráda stanu aší pravidelnou čtenářkou a občas sem mrknu :)
    Jinak super ceny! Vše co už chci nějakou dobu vyzkoušet,ale pořád jsem neměla možnost.:/
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Na blogu se mi moc líbí vaše články, hlavně ten o New Yorku (a ty fotky jsou úžasný). Jinak bych tu nic neměla, líbí se mi to tak jak to je :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Sleduji vás už dlouho a nic bych asi neměnila, líbí se mi články takové, jaké jsou =).

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to jsou naprosto božské ceny. Suchý šampon chci už dlouho vyzkoušet, takže bych ho proto velice ráda vyhrála :) Antibakteriální gel v tak krásném provedení a eos a ještě k tomu vosk od YC - no prostě opravdu povedená soutěž :)! Nádhera! ♥

    Velmi mě zaujaly články DIY (moc se mi líbí tipy do školy, šperkovnice)
    Také články New In, moc se mi líbí ten styl doplňků do bytu :)
    Možná bych udělala nějaký výraznější a třeba i nějak barevný nadpis článků, ale to je asi na vkusu každého :)

    ByMoniBlog(zavináč)gmail.com

    Monča z Like Lady

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Nina Rohoňová
    e-mail: ninuska267@gmail.com

    A u mňa rozhodne vedú New in!:)

    OdpovědětVymazat
  23. pavla.holoubkova19@gmail.com
    GFC: Pavla Holoubková
    Blog jsem našla teprve s touto GA, stačila jsem přečíst pár článků a můžu říct že ho nejspíš budu číst pravidelně :)) moc se mi líbí DIY sešity :33 jsou prostě boží (až budu mít chvilku tak du nazdobit ty svoje)

    OdpovědětVymazat
  24. juliekrocova@seznam.cz
    Líbí se mi jednoduchý design.. A obdivuju vás, že jste se 3 rozhodly dělat dohromady blog - domluvit se někdy dá asi zabrat, co? Jinak mě se to tu líbí, tak jak to tu je :) Jo, ale jinak si ráda čtu TAGy a ráda tvořím podle různých DIY - ale to spíšš dekorace do pokoje a tak :)

    OdpovědětVymazat
  25. denisa.hartmannova@email.cz
    Strašně se mi líbí fotky a design! Naopak bych zapracovala na pravopisu:)

    OdpovědětVymazat
  26. 1, simulin.urbanova@gmail.com
    2. Sleduji jako Simona Urbanová
    3. Jelikož jsem na vašem blogu poprvé tak nevím co bych změnila ale hned se mi moc zalíbil design :-)

    http://lifebysimm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. ahojj:))))
    Máte strašně krásnej blog strašně se mi líbí design blogu:))) taky už podle toho jak píšete je vidět že jste fakt super holky!:)líbí se mi články:DIYs a takový spíš ne moc kosmetický:) je vidět že vás blog baví a dáváte si na něm fakt záležet!:)
    Určitě nepřestávejte!:))
    A ceny v giveaway jsou super!:)) vždycky když vidim co některé holky dávaj do soutěží, prostě co doma najdou:)ale u vás je vidět že jste si dali opravdu s výběrem záležet!:))
    Batiste a eos už chci zkusit docela dlouho:))
    Takže..
    1.můj e-mail:nella.benedekova@seznam.cz
    Váš blog sice nesleduji přes gfc ale sleduji pravidelně ale asi vás začnu sledovat i přes gfc aby mi něco neuniklo:)))
    Tak držím palce v blogování i v životě♡:))
    Krásný zbytek dne:)))))

    OdpovědětVymazat
  28. E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    GFC: Terka Černá, urcitě sem ještě zavítám! :)
    Líbí se mi Váš dess :). Je takový jednoduchý a to je krásný a zároveň prostě výstižný! :) Též se mi líbí úprava a přehlednost v článcích, fotky a nápaditost.. Takže asi jen to, že jen tak dáál! :) :-*
    Ta Eiffelovka je naprosto boží! ♥ Je to prostě můj sen :(:D, lak vypadá též krásně a řasenku spolu s Eosem bych určitě chtěla zkusit, no, co bych nechtěla, z téhle krásné soutěže!! :)
    Takže se mějte krásně holky a přeji Vám spoooostu spokojených návštěvníků :-*

    OdpovědětVymazat
  29. nuž na vašu stránku som prišla až teraz, ale musím povedať že ma zaujala :)) stránka pekne upravená pekné fotky, aj text a článok pekne upravený.. niet čo vytknuť :)
    email: alexandrakuricova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Dominika Patlevičová
    E-mail: dolsinea@seznam.cz
    Blog se mi líbí, ale trochu mi vadí, že je teď skoro každý blog bílý... :) Třeba zkuste trochu barvy.. :) Jinak je hezký a nic víc bych ani nezlepšovala.. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Upřímně, na váš blog jsem narazila díky giveaway(která je mimochodem skvělá), ale mrkla jsem na pár článků a hned mě zaujaly DIY, back to school a New in :) Musím pročíst další :)¨
    Sleduji :) navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. kara.vos@centrum.cz
    Moc se mi líbí,jak si dáte záležet na každém článku :)

    OdpovědětVymazat
  33. yourdominica@gmail.com
    Najviac sa mi páčia outfity. Konkrétne ten Flowery Summer, Halloween a Back to school. No aj omnoho viac.
    Myslím, že na tvojom blogu by som nič nemenila. :)♥

    OdpovědětVymazat
  34. 1. veronika.hrncirikova98@seznam.cz
    2. a 3. Na váš blog jsem narazila až teď díky této soutěži, ale odběr sem vám dala, protože se mi váš blog líbí. Je tu hodně inspirace. A takové blogy mám nejradši. Jde vidět, že jste na blogu nechali kus práce a času.

    OdpovědětVymazat
  35. t.drugdová@mail.com
    2. Odber som vám dala, lebo sa mi blog zapáčil na prvý pohľad :)
    3. Páči sa mi, že máte blog jednoduchý a čistý :) nič prehnané alebo neprehľadné.

    OdpovědětVymazat
  36. Domka.s@seznam.cz
    Sleduju, protože vás mám moc ráda! :)
    Miluju ty vaše články jako třeba "Perfect weekend, are you there?" nebo "Fall is comming" ten se mi líbil moc!
    Ale jediný co by jste mohli vylepšit na blogu je písmo. Trochu ho zvětšit ;).

    OdpovědětVymazat
  37. sledujem cez Bloglovin ale už som sa pridala aj cez GFC
    milujem články o filmoch a vždy ma poteší aj fashion :)
    podľa mňa nemusíte meniť nič :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduju přes Gfc :3 Ráda bych na vašem blogu viděla recenze a outfity :3
    anetalindauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Na tenhle blog jsem přišla až teť ale už na první pohled se mi líbí :) máte tu super články a spoustu inspirace :) email : nelca.janosikova89@email.cz :)

    OdpovědětVymazat
  40. úprimne neviem čo zlepšiť pretože som na blog narazila teraz ale určite vás neprestanem odoberať, pretože aj keď sa zo začiatku zapojím najprv do GA tak potom na blogoch ostávam a mnohé si obľúbim a zaradím medzi obľúbené :) ale prvotný dojem nie je vôbec zlý :)
    gfc pod týmto menom a tereziapolakova1@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  41. gunarova29@seznam.cz
    na blog jsem narazila díky giveaway a líbí se mi zatím všechno, hezký jednoduchý design i články :D :)

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji jako Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Na tvůj blog už jsem párkrát narazila a ráda si sem tam přečtu tvé články :)

    OdpovědětVymazat
  43. E-mail : adwardd@gmail.com
    GFC : predsa len som sa rozhodla sledovať tento blog, pretože ma okrem giveaway aj niečím zaujal. Páčia sa mi vaše články a taktiež sa mi veľmi páči štýl písania, pretože už len kvôli tomu som si prečítala niektoré články dokonca. Čo sa týka blogu, páči sa mi najviac rubrika DIY, Lifestyle a Photo <3 A pekné fotky na blogu. Na otázku, čo by ste mali či mohli zmeniť vám asi neodpoviem, pretože mňa váš blog zaujal taký, aký je teraz :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    Swimwear giveaway

    OdpovědětVymazat
  44. vera.p@centrum.cz
    Líbí se mi vlastní fotky, které jsou moc povedené a jak už tady bylo psané i čistý a přehledný design.

    OdpovědětVymazat
  45. Odebírám, co vylepšit, ale nepovím, zatím jsem tu chvilinku a líbí se mi.Když na něco přijdu, tak to napíšu kam koliv jinam. :)
    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj:) na vašem blogu se mi líbí všechno! :OO asi bych nic nemenila, libi se mi tak jak je;)
    email: anule.hlouskova@seznam.cz
    A vse splneno. :)

    OdpovědětVymazat
  47. sledujem :)
    e-mail: l.clavel@azet.sk
    najviac sa mi páčia outfity a iné články súvisiace s módou :)

    OdpovědětVymazat
  48. Jé, největší radost v giveaway mám z eosu!! netřeba komentovat :) nejvíce se mi samozřejmě líbí články s kosmetikou, různé recenze, kterých by klidně mohlo být více :)

    sledujem přes gfc jako Dagmar Horáková a e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. O blogu jsem se dozvěděla teprve nedávno. Procházela jsem pár článků, líbí se mi design, články jsem přehledné a taky zajímavé. Co se týče změny, vůbec nic mě nenapadá, líbí se mi to tak, jak to je.
    nikitka1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. sleduji pod tímto účtem :)
    jirina.h1997@seznam.cz

    přečetla jsem si již dost článků, některé jsou opravdu velmi povedené, možná bych akorát dala ten překladač nahoru, když tu bude nějaký cizinec ať si to přeloží hned, nebo se obávám, že to určitě číst nebude :) jinak váš blog je přehledný a jednoduchý :)

    OdpovědětVymazat
  52. gfc nela richterova
    me se libi outifty a clanky o kosmetice :)
    nelarichterova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. takže pravidelně si čtu blog ale nejradši mám New in,protože je to pro mě taková malá inspirace co si pořídit atd. :) blog je vážně povedený:)!
    E-mail: karonella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. micka185@azet.sk
    sledujem pod tymto učtom :)
    strašne sa mi páči nadpis a jednoduchý design :)
    odoberám pretože som našla tuto giveaway ale určite som nedala len tak odber :)

    OdpovědětVymazat
  55. Opravdu krásná giveaway! :)
    Na blog jsem narazila jen náhodou, ale stačila jsem na posezení pročíst už spoustu článků a moc se mi líbí! Takže mě jako pravidelnou čtenářku (i z hlediska přidávání komentářů) máte jistou. :)
    Na blogu se mi určitě moc líbí krásný a čistý designa a rubrika DIY je top. :) Nezměnila bych asi nic, úroveň článků je velice dobrá a jsou potavé, takže bez problému. :)

    Sleduji jako Ema Antošová; ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Na blog jsem se přidala nově, protože se mi na první pohled líbí, ale ještě ho neznám, tak nedkážu posuzovat, každopádně se po soutěži zase neodeberu, slibujiiii :-D

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Andrea Zuravcikova
    andreazuravcikova@gmail.com
    vecičky sú naozaj luxusné a pre mňa by to boli naozaj vianoce :)
    články ako New in, USA ♥

    OdpovědětVymazat
  58. sleduji jako Kristýnka, mencovakristyna@email.cz, na blogu se mi líbí jednoduché provedení, a panel záhlaví :)

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj holky,Váš blog je moc fajn,pokračujte dále,přeji hodně úspěchů :)
    oda013cz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Musím se přiznat, že na váš blog jsem narazila prostřednictvím giveaway, ale jsem za to moc ráda, protože jsem si přečetla pár článků a moc se mi tu líbí :) Líbí se mi, že jste tu tři, máte nápaditý články a prostě super :) Ještě to tu nemám prozkoumaný natolik, abych mohla napsat, co zlepšit, ale rozhodně se váš blog zařadí mezi mé oblíbené :)
    Sleduju přes GFC jako Iveta Skutková
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduji jako Kristýna Gasmanová, email: kristyna.gasmanova@seznam.cz
    Co se týče toho odebírání ze sledování... Asi se trošičku rozepíšu, jestli to nevadí. Pravdou je, že jsem váš blog našla díky této GA. Nemíním si tu hrát na dlouhodobou čtenářku - to není pravda! Ale jsem ráda, že jsem váš blog našla. NIKDY si nedávám blogy do sledování jen kvůli výhře. Beru to jako vyjádření zájmu a toho, že se mi líbí práce autora. Takže se nebojte váš blog budu sledovat dál a nemám v plánu vás ze sledování odebírat. Navíc ale mám taky blog, takže vaši reakci chápu.
    Co se týče toho co se mi na vašem blogu líbí a co ne, nemůžu tvrdit, že se mi váš blog nelíbí. To vůbec. Bohužel, jak už jsem řekla, znám ho jen krátce, takže jsem si ho ještě nestihla "užít", ale to přijde. :) Řekla bych "jen tak dál". Je vás na něj dost. Takže si myslím, že s náplní harmonogramu nebude problém. Jen se bojím neshod, ale doufám, že to u vás nehrozí.
    Tak já se omlouvám za menší spam. Snad to nebude nejdelší komentář pod celým článkem. No a snad nebude delší než článek samotný. :D

    OdpovědětVymazat
  62. Sleduji přes GFC jako slovakovairca95
    Velmi se mi líbí design blogu. Je jednoduchý,ale přesto hezký. Líbí se mi rubrika DIY a velmi mám ráda články spojené s módou a outfity. :)
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Líbí se mi ten nápad, že je vás na tenhle blog víc. Myslím, že kdybych to takhle měla já, neskončily by všechny mé marné pokusy o svět blogu tak rychle. A rozhodně palce nahoru za DIY rubriku!
    Rozsypalova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Nádherné ceny, tak třeba se na mě štěstí usměje. Změnila bych asi trochu design blogu a archiv bych nechala viditelný přímo, pak častěji klikám na starší články. :)
    radka.kaiserova@gmail.com blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj, mě se tady líbí, že je blog na první pohled takový čistý, přehledný. Krásné světlé fotky, čitelný text. Možná to je pro někoho blbost, ae mě třeba odrazují blogy, které jsou nepřehledné, špatně se v nich vyznám a mají nekvalitní fotky, takže tak:)
    sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  66. GFC: Barborka
    e-mail: bacikova.b@gmail.com
    Najviac sa mi páčia outfity a recenzie :)

    OdpovědětVymazat
  67. Mail: leorise@seznam.cz
    GFC: Hannah Ngujenová
    Líbí se mi recenze, a hodili by se sem DIY :)

    OdpovědětVymazat
  68. Líbí se mi jednoduchý design, kvalitní fotografie a samozřejmě tahle giveaway. :D K vytknutí mě nic nenapadá. :D

    terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  70. Přiznám se, že jsem dneska na blogu poprvé, ale zaujalo mne spousta článků, nejvíc asi ten z New Yorku. Unfollow rozhodně nedám. :)
    kovarikova26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. wow, skvělá soutěž!
    jsem tu sice poprvé, ale moc mě vášblog zaujal a určitě si ho neodeberu! spíš jdu tuhle nudnou neděli zaplnit tím, že si ho celý přečtu:) a dostala jsem chuť na kakao s marshmallows:3
    krysiik(zavináč)email.cz
    sleduji jako mnauu))

    OdpovědětVymazat
  72. super súťaž!
    Blog sledujem už dlhšie aj keď nekomentujem na to som príliš lenivá. Po prvé sa mi páči design, je to síce nesúď knihu podľa obalu, ale tak mne na to hneď padne oko ak je blog príliš farebný a pôsobí rušivo. A ďalej sa mi páči že je to taký miš maš z ovšetkého trošku, a také blogy ja naprosto môžem! :D
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  73. e-mail: metesova.martina@gmail.com

    na blogu sa mi páči že tu máte niečo so všetkého, a pozrela som si ho len tak zbežne a určite si vás neodoberem, pretože toto je jeden z mála blogov ktorí ma fakt zaujal! a už teraz sa púšťam do jeho čítania! :)

    OdpovědětVymazat
  74. vanilopkablog@seznam.cz
    na blogu se mi líbí design, jednoduchý a přehledný... sama bych něco takového chtěla na blogu ;)
    taky máte krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  75. soniajames@centrum.cz
    Máte tu spoustu krásných inspiračních fotek a velice se mi líbil článek o New Yorku :)

    OdpovědětVymazat
  76. dominika.cerevkova@gmail.com
    Páči sa mi celý tvoj blog :3 fotky sú skvelé :3 Nemenila by som nič :D :3

    OdpovědětVymazat
  77. kristy.uhrova@seznam.cz
    Líbí se mi desing :)

    OdpovědětVymazat
  78. Tak to je parádní soutěž :-)
    1. pszycho@seznam.cz
    2. sleduji Váš blog. Jsem tu poprvé a mohu říci, že to není rozhodně naposled. Opravdu mě Vaše stránky zaujaly. Máte super články, budu se sem ráda vracet :-)
    3. Jak se říká, vždycky je co zlepšovat. Ale jak tak koukám, na Vašich stránkách opravdu nic negativního nevidím, jen tak dál!!

    OdpovědětVymazat
  79. Celý váš blog sa mi veľmi páči ;) asi by som nič na ňom nemenila :)
    dorkaferkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj,
    musím se přiznat. Na váš blog jsem zabrousila kvůli giveaway. Moc se mi líbila a je pravda, že jsem moc ráda, že jsem vás našla, protože i když jsem přečetla zatím jen pár článků, všechny se mi líbily. Jinak soutěž je vážně báječná, hlavně mě zaujal EOS balzám a Batiste. Na oba dva produkty jsem zatím slyšela samou chválu a na EOS už mám docela dlouho zálusk. I Yankee Candle jsou boží, vzhledem k tomu, že mi doma dost často zapalujeme svíčky a používáme takové ty vonné olejíčky, tak mě to nadchlo.
    Moc se mi váš blog líbí, nevím co na něm měnit. Mně se články líbí, jak obsahem, tak i tím, že je přidáváte pravidelně. Jinak se mi vážně líbí popis blogu.....to jak jste to psaly za ten blog...super :D. Vážně nevím, co bych vytkla. Přijde mi, že víte o čem píšete a to je dobře, protože číst článek, který nemá hlavu ani patu je nesmyslné. Navíc jsem se u některých článků i pobavila, což je další plus. No a asi za poslední je, že se mi velmi líbí design vašeho blogu. Tady prostě platí- v jednoduchosti je krása ! :3.
    Odebírám vás, přijde mi takové divné, jen se přihlásit kvůli giveaway, a pak zase odběr odebrat :/.
    A můj email je sweet.dolly5555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. bengory_caj_258@azet.sk
    páči sa mi tu všetko :)

    OdpovědětVymazat
  82. michaela.zubarova@gmail.com
    skvely blog a krasne inšpirativne DIY napady:)

    OdpovědětVymazat
  83. GFC: Karin Chovanová
    Email: karinchovanova@gmail.com
    Nič by som nemenila je to tu skvelé ;) :3

    OdpovědětVymazat
  84. Váš blog mám ráda už od té doby, když jsem na něj poprvé vkročila. Miluji Váš styl psaní článků a asi nejvíce články typu 'Oblíbenci za měsíc' a TAGY. Postrádám tady snad jen více takových článků (:.
    v.durcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. najradšej mám asi tú farebnú hlavičku s obrázkami :) páči sa mi že je tu zo všetkého troška, tak isto aj kreatívne diy a inšpiratívne obrázky :) sledujem cez gfc pod tymto menom :) a je to veľmi pekná ga ! :) ten antibakteriálny gél by bola veľká škoda minúť :) nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. alena.trubiniova@centrum.cz
    Blog se mi líbí a nesleduju ho jen kvůli Giweaway!^^
    Připadá mi, že má vše co má mít!:)♥ Nic bych neměnila:)

    OdpovědětVymazat
  87. nsteffekova@gmail.com NIič by som nemenila ale chcelo by to viac outfitov alebo take random posty. :)

    OdpovědětVymazat
  88. sledujem vás cez bloglovin :)!
    u vás na blogu som prvý krát. a ďalšia vec je, že vám nebudem radiť, čo a ako zmeniť. je to váš blog, to, čo vás baví. hlavne to musíte robiť s láskou. ak to tak bude, je to perfektné a nikto na to nemá právo čo povedať :).
    kejmy.do.it@gmail.com

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  89. tecernare@seznam.cz
    Uzasna giveaway!
    U vas na blogu jsem sice poprve, ale vas blog a clanky se mi libi. Urcite nemuzu rict co zmenit atd. Ja osobne bych si od lidi neradila a delala to podle sebe :) To je totiz nejlepsi.

    OdpovědětVymazat
  90. Páči sa mi dizajn a názov blogu :) patkaklimentova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. tranthiphuongthaosonia@gmail.com
    líbí se mi fotky na tomto blogu, ale chtěla bych více DIY článků

    OdpovědětVymazat
  92. Jste originální,že jste na ten blog tři.Z každého článku si člověk veme inspiraci.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Na váš blog jsem narazila zrovna díky giveaway a je naprosto skvělí moc ráda sleduji nové blogy ! Vaše články jsou také skvělé takže SLEDUJI !!! :) a těším se na nové příspěvky .
    Sleduji jako Kleer B
    Kler.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. n.pudilova@seznam.cz
    Sleduji pod jménem Nina Freidmann

    Na tento blog jsem narazila úplnpu náhodou a moc se mi tu líbí !:)

    OdpovědětVymazat
  95. xstejskalova@gymuo.cz
    Blog nesleduji přes nic, mám vás prostě v oblíbených záložkách a kontroluju všechny nové články, takže vlastně sleduji:D Moc se mi tu líbí, jak články, tak fotografie...prostě všechno :D

    OdpovědětVymazat