22. 7. 2015

SUMMER GIVEAWAY!

Tenhle blog píšeme už dva roky. Nebo vlastně už třetím rokem, protože blog měl ''narozeniny'' už někdy v březnu. My jsme na to ale trošku pozapomněly, takže to slavíme až teď. A jak jinak než s giveaway? Napřed bychom vám, ale chtěly hrozně poděkovat, protože nechápeme, jak se mohlo stát, že zrovna my tři (ne vážně, to jste nás ještě nepotkali) bychom mohly mít tolik čtenářů. Každý hezký komentář nám udělá radost na celý den a pokaždé nám dodá další energii do psaní článků! Tak, nebojte, už skončila ta dojemná a otravná část a teď už se dozvíte, jak že vás to odměníme!

http://head-up-baby.blogspot.cz/2014/05/never-stop-never-stop-fighting-never.html#more


Protože je léto, přišlo nám, že by to chtělo něco osvěžujícího. Body spray od Victoria's Secret jsme pro vás plánovaly už dlouho a když jsme pro vás vybíraly vůni, na téhle jsme se jednoznačně shodly. Voní jako broskev a třešeň, takže jako léto. A pleťová maska s vůní malin se zase hodí na letní relaxační večery! :)



A teď pravidla:
1. Sledovat náš blog přes GFC.
2. Napsat pod tenhle článek komentář s vaším emailem + můžete nám napsat, co si myslíte o našem blogu, co můžeme zlepšit nebo co se vám líbí.
3. A kdo máte blog, tak nám ho taky napište, rády se podíváme! :)

Soutěž platí pro Česko a Slovensko.
Giveaway trvá do 15.8.2015. 
 

Přejeme hodně štěstí a těšíme se, až výhru budeme někomu z vás moci poslat! Ještě jednou děkujeme za všechno, moc to pro nás znamená! :)

Blogerky z Young, wild and Free

94 komentářů:

  1. sprej od VS som mala iba raz a inú vôňu ale úplne som si ho tak či tak zamilovala - jemný a výrazný zároveň :) na blogu nemám šo vytknúť, páči sa mi všetko - jedinečné je aj to, že ste tu na blogu až 3 :)


    tereziapolakova1_gmail.com (kvôli nadmernému množstvu spamu)
    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá GA :)
    Gfc caroline
    Kajush.01@centrum.cz
    Tento blog jsem začala sledovat hlavne proto,ze se mi líbí vaše fotky a styl psaní :) navíc je málo blogu kde by bylo více autorek :)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Lea M.
    Email: lejkamal@gmail.com
    Na vašom blogu sa mi páči všetko. Dizajn je super, články tiež..:) najviac sa mi páči to, akým spôsobom píšete. Vždy je to veľmi zaujimavé a ľahko sa to číta :)
    Leuš Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Lucie .S
    Email :6lusy@email.cz
    Na vašem blogu se mi líbí všechno , ale nejvíc se mi líbí jaký máte desing vašeho blogu nebo jak píšete články :) je moc zajímavý a ráda váš blog skoro čtu každý den :) moc hezký blog ! , určitě pište dál !
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Elle Lion
    jimmyelle11@gmail.com
    Váš blog už čtu nějaký ten pátek a hned tak nepřestanu, protože je jednoznačně jeden z mých nejoblíbenějších! Každá máte svůj osobitý styl psaní, máte články na různá témata (teda až na kafe, to se nemění :D :)), takže si na blogu každý najde něco, co ho může zaujmout. Design je jednoduchý, přehledný, takže super :).Mám váš blog blog ráda, jen tak dál :3.
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com
    na vašem blogu ocenuji nejen články, váš smysl pro humor, ale i design a přehlednost !!!!
    proto se k vám vracím hrozně moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přes GFC sleduju jako Dominika Š.
    Já váš blog mám moc ráda, nevynechám ani jeden článek! ..sice mám pořád zmatek, která jste která, ale to si neberte osobně, holt já už jsem taková :D Ale určitě to nemění nic na tom, že každá z Vás je skvělá :))
    anotherdominika@gmail.com
    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Máš skvelý blog veľmi sa mi ľúbi aj dizajn.
    U mňa prebieha GIVEAWAY o zaujímavé veci, bola by som nesmierne rada keby si sa zúčastnila! :)

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Alex Čuchorová
    alexcuchorova@gmail.com
    Váš blog nečítam od úplných začiatkov (to sa priznávam) ale už som tu nejaký ten piatok. Velice sa mi páčia články a máte krásny dizajn. Vaše články hovoria o tom čo mám rada (ak sa to tak dá napísať:DD) aa to je supriš :))

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Ev.
    Mail: hellomynameisev@gmail.com
    Váš blog patrí medzi moje najobľúbenejšie (vlastne, keď sa tu tak často spomína káva, bodaj by som ho rada nemala :D). Keď som stránku objavila, za jeden večer som si prečítala všetky (fakt! nepreháňam!) vaše články a úplne som si ju zamilovala. Máte skvelý jednoduchý a však neprehliadnuteľný dizajn a Tie vaše články (a fotky!)... Páči sa mi, ako sa pozeráte na svet pozitívne, no pritom nešetríte iróniou ani sarkazmom. Ste pre mňa veľkou, každodennou inšpiráciou! :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduju už nějakou dobu jako Netty Vanity:))
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Najviac ma bavia clanky zo zivota :)
    GFC Nikola Guzmicka
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Betty Behanova
    na vas blog chodim dost casto :) ked sa nudim behnem tam alebo ked chcem nejaku radu alebo inspiraciu behnem sem a necham sa inspirovat :) najviac ma bavia clanky zo zivota. Moc krasne fotky mate :)
    betty.behanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Na blogu mě v poslední době bavil třeba článek My skill is in eating :-) Mám to tak nějak podobně :-)

    OdpovědětVymazat
  16. GFC- Janka Šipková
    Email- sipkovajanka @gmail.com
    Mňa bavia outfitové články, ale aj články, kde si odfotíš jedlo a niečo o tom napíšeš :) je to tak fajn inšpirácia
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Katy Tichá
    email:kaci.ticha@seznam.cz
    Vždycky si moc ráda pročtu vaše nové příspěvky, fakt super, jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  18. mne sa blog páči a nehovorím to len tak, nenašiel sa tu snáď článok, ktorý by ma nebavil, naposledy napríklad ten o jedení od K :D alebo posledný outfit od Betty bol boží :)
    ľúbezná
    lubeznablog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, tyto spraye už dávno toužím vyzkoušet!! Zatím jsem o nich jen četla:D
    Gratuluji k výročí a zůstaňte takové jako dosud, je to tu pohodové:)
    Šárka
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  20. 1. Renata Okáčová ( rendemes@gmail.com)
    2. reninan@seznam.cz, občas na tento blog na kouknu, ale nekomentuji :D nikdy nevím, co dodat prostě děláte úžasnou práci, jinak congrats k výročí a blog se mi líbí, články i design originální
    3. renaninan.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    www.elegantandfashion.blogspot.cz jen zacinam

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Barborka
    Na vašom blogu sa mi páči hlavne spôsob, akým články píšete :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC:Barbora Benešová
    barunkazezamku@seznam.cz
    Na blogu se mi nejvíce líbí DIY a vzhled stránky ale jinak vše je moc pěkné nic bych neměnila :3

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Mně se to tu líbí - a vaše profilka je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nikol Čapková GFC
    Nikki207@seznam.cz
    možná mi tu chybí maličko barvičky :) celkový dojem je možná až moc jednoduchý a nebarevný :)

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Gabriela Minarovičová

    gminarovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Janet Sonrisa
    e-mail: zaneta.sonrisa@gmail.com ..váš blog mám, holky, strašně moc ráda, máte skvělý styl, jste krásné a moc se mi líbí jak píšete, působíte strašně mile a to je pro mě hodně důležité :))
    http://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Líbí se mi dess a přehlednost blogu, nic bych neměnila! :))

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Máte moc hezký blog. Design se mi líbí, je krásně uspořádaný a vkusně sladěný. Aa taky se mi líbí Vaše fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Na blogu sa mi veľmi páči štýl písania článkov a takisto jeho pekný dizajn. :)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Monnica LIFE
    EMAIL: MonicaSvideo(zavináč)gmail.com

    Blog mám, pokud se chcete podívat, můžete zde: Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  32. GFC - Bethany Bryce
    EMAIL - viki.stiberova@gmail.com

    Máte opravdu krásný blog. Takový,že každý na něho klikne! :) Působíte moc mile! Krásná kvalita fotek a i článků! :)

    můj blog --> http://victoriasstylee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    http://doubleinfinity-ella.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. GFC- Anežka Füzéková, email- anezka.fuzekova1@seznam.cz
    Moc se mi líbí vzhled blogu není žádný přeplácaný, ale jednoduchý a hezký.:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Líbí se mi, že se blog zabývá různými tématy a hlavně krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělá giveaway, ráda se zapojím! ;-)

    GFC: NARA blog
    EMAIL: narablog54@gmail.com
    Náš blog, budem rády, když zavítáš!: www.natalieklara.blogspot.cz

    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    Contact us: narablog54@gmail.com

    Už jen 5 dní!! Zapoj se dokud je ještě čas!! Turecká giveaway: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj holky, musím přiznat, že jsem u vás úplně nová! Pročítala jsem si teď po ránu vaše články a musím říct, že píšete hezky osobitě, hrozně se mi líbí kategorie cestování, zdá se mi, že moc blogerek ji nemá, takže chválím! K samotné giveaway - sprej od Victorie jsem ještě nikdy nezkoušela, pořád o něm někde čtu,ale ještě jsem se ke koupi nepřiměla. Tak si budu držet palce!
    Sleduji GFC pod jménem Klára Komrsová,k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Jééé, o tomhle spreji už dlouho sním, tak se musím zapojit :))) maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@Gmail.com

    Blog se mi moc líbí...hlavně články o cestování a DIY ^_^

    OdpovědětVymazat
  40. gfc: Svetlana Strnadkova, mail: svetlastrnadkova@gmail.com
    Na blogu jsem úplně nová, opravdu mě zaujal. Krásný design, články jsou velmi zajímavé hlavně kategorie o cestování. Velmi ráda si počtu o místech kde jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, blog Vám musím moc pochválit, protože je skvělej! :-) Sprej od Vs jsem nikdy neměla a moc bych si ho přála, tak si budu držet palce :-D

    e-mail: Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Elysia
    colourfulelysia@gmail.com
    blog Colourful Elysia

    Sprej od VS doma jeden mám a je skvělý a mít další by mě určitě potěšilo, stejně tak maska. Co se týče blogu, líbí se mi, možná bych jen posunula header doprostřed. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Sleduji pod jménem: Michaela Kainarová
    e-mail: mimaluk@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  44. Tá giveaway vyzerá úžasne ! ♥ Okrem iného, chválim dizajn blogu. Pekný, jednoduchý, priehľadný ♥
    GFC : Gabrielle Crystal RoseBonniee
    E-mail : adwardd@gmail.com, veľmi sa mi páčia príspevky o cestovaní a fotografie ♥
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  45. GFC:Nikoleta Hubková
    nhubkova@gmail.com
    Krásný jednoduchý dizajn blogu a super giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, sleduji přes GFC jako kopretinka-paja, email (kopretinka-paja@seznam.cz). Blog pěkný, jediný co mě se nelíbí jsou anglické nadpisy, protože čeština je mnohem krásnější, ale to je asi spíš jen můj pocit a budu se muset smířit s tím že angličtina je teď prostě v módě :)

    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com
    máte zaujímavé typy článkov a fajn dizajn :)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC i FB Kamila Ligasová
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. GFC i FB Kamila Ligasová
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Adéla Něničková
    ada.nenickova@seznam.cz
    Na blogu se mně hrozně líbí jeho vzhled, miluji bílou! :)

    Náš blog zde: http://hopeless-girls.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  53. GCF a zároveň aj môj blog: ZuZu
    sabova24(zavináč)gmail.com
    síce som objavila blog len dnes ale je zaujímavý a hlavne máte skvelý dizajn :)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Na tvém blogu jsem poprvé, dnes jsem na něj narazila, ale určitě mám v plánu ho více prolistovat. :)

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: Katty
    barneyisnotdead@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. GFC Nikola Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. GFC: Veronika Kafanová
    veronika.kafanova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  58. GFC Pavla Houdková
    paja.houdkova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. GFC: Angelity A.
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. GFC: Eva H. , e-mail: eva.hrabalova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sledujem ako Nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Blog síce mám, ale je neaktivny už cez rok, takže asi to nestojí za zmienku :-)

    OdpovědětVymazat
  62. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Líbí se mi jednoduchý design. Co se týče článků tak ty ohledně fashion a DIY. Nejraději mám new in, klidně víc takových článků. :)

    OdpovědětVymazat
  63. GFC: Suzzie
    email: cechvalovazuzana@gmail.com
    mne sa ľúbi ten horný obrázok/header/
    pozývam teda aj na môj blog: www.suzzie-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  64. GFC: monnie gawlasová
    email: monikagawlasova@gmail.com
    blog: http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  65. GFC: Karin Chovanová
    Email: karinchovanova@gmail.com
    Váš blog sa mi páči.. je jednoduchý.. taký v pohode.. :)

    OdpovědětVymazat
  66. GFC: Julis Nemcová
    email: julisnemcova@gmail.com

    Váš blog som objavila len nedávno ale som z neho uchvátená už teraz. Milujem spôsob akým píšete články a dizajn je taktiež tip top :)

    OdpovědětVymazat
  67. GFC : Dominika Gresh
    dominikagresh@gmail.com
    Strašne sa mi páči kvalita fotiek a motív blogu. ♥

    OdpovědětVymazat
  68. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    mne sa tento blog paci , taky prijemny mily teraz som nan natrafila
    http://www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  69. GFC: jana Hrabačková
    email: hrabajda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. GFC: Rosette
    barbora4.a@seznam.cz
    http://www.rosett-e.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  71. 1. Natálie Danková
    2. Mail: natalii.dankova@gmail.com | Váš blog jednoduše miluju. Jste tu tři, tři kamarádky a zároveň tři šíleně kreativní kočky. Máte talent jak na psaní článků tak na focení, módu i knihy. Vážně mám váš blog moc ráda a nic bych na něm neměnila:) Za svou "blogovou kariéru" jsem viděla hodně blogů, které vlastnilo více lidí ale nikomu to nesedlo jako vám:)
    3. daydreamernatty.blogspot.cz ale ten už asi znáte:D

    OdpovědětVymazat
  72. GFC: Ailes
    Email: kristyna.sevcakova@gmail.com
    Líbí se mi tady nejvíc fotky, fotíte vážně dobře :)
    Můj blog najdete tady: livres-libri.blogspot.com; je sice výhradně o knížkách, ale třeba vás zaujme :)

    OdpovědětVymazat
  73. GFC: Sofia
    sofia.gumanova@gmail.com

    Váš blog je mi strašne sympatický a ako na to pomaly pricházdam sme si dosť podobné :). Váše články sú tiež pekné. Musím pochváliť aj fotky :D a výber cien do GA :D
    http://iam-ordinary-girl.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  74. GFC: Veronica B
    veronicab@post.cz

    OdpovědětVymazat
  75. GFC Karolína En

    Design je super, čistá bílá s úžasnými fotkami a strašně milým vystupováním když čtu jakýkoliv článek.

    ladycitys@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. GFC Kath Zarubanová
    verza12@seznam.cz
    Blog se mi líbí, hodně se mi líbí design, také články co se týče obsahu, stylu psaní a vystupování, není zde co měnit :)

    OdpovědětVymazat
  77. ,)
    tak. mejl je zampionovapolivka@centrum.cz
    K blogu: líbí se mi styl focení, mám radši "random" věci a detaily na fotkách,).

    OdpovědětVymazat
  78. 1. Sledujem ako Nikuš Semancová
    mail: nikussem@gmail.com
    mám pocit, že na tomto blogu som prvýkrát,takže to neviem posúdiť. Ale keďže som si ho dala do sledovania, tak ho budem pravidelne navštevovať :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  79. sleduji jako Caty
    lindik1@gmail.com
    :) určitě se mi líbí design (y) a to, že máš knihu od Connora Franty ;D

    OdpovědětVymazat
  80. Si Mi
    simaa0424@gmail.com
    Na blogu sa mi páči že je krásne urobený a ešte aj tvoje príspevky, ktoré čítam veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  81. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  82. Možná bych více zapracovala na článcích a psala více podrobností :) a více outfit postů! gfc: Péťa K.; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  83. sleduji přes GFC jako Inn Inn :)
    star.world@email.cz
    Blog je naprosto skvělej! :) Takto nějak si představuji blog na úrovni. A za "dizajn" :D palec nahoru!! (y) :)

    OdpovědětVymazat
  84. GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    rage-and-love.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  85. GFC:Dominika Augustínová
    domi.augustinova@gmail.com
    Musím sa priznať, že na váš blog som narazila len nedávno, preto sa do giveaway zapájam až teraz. O tomto blogu som sa dozvedela cez kamarátku, ktorá mi básnila o vašich článkoch. Musela som sa presvedčiť sama, či vaše články sú naozaj tak dobré ako hovorila :D Prvý dojem z blogu bol veľmi dobrý, hlavne kvôli úžasnému dizajnu, druhé čo som si všimla boli krááásne fotky a hneď ako som začala čítať som vedela, že tento blog budem sledovať ešte dlho :) Prešla som si skoro všetky články, no najviac sa mi páčili tie o zdravej výžive, privítala by som viac člankov o DIY veciach, no inak by som nič nemenila. Musím povedať, že som sa zapojila už do viacerých giveaways (zatial neúspešne:P) ,ale táto je určite jedna z najlepších čo som videla :D Strašne sa teším na nové a nové post-y :)

    OdpovědětVymazat
  86. GFC: Dita S
    dituse@gmail.com
    http://ditabloguje.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  87. GFC: Kristina uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Moc se mi líbí desing vašeho blogu :)

    OdpovědětVymazat
  88. GFC Magda Tůmová
    miki.little@gmail.com

    tpatc.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat
  89. Gfc Lucka Sondová
    Sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat