16. 5. 2016

Capture the beauty around you

Fotím ráda. Sice se focení nevěnuji tolik, jako většina blogerek, ale i tak mě někdy napadne: to by byla ale hezká fotka... To se mi stává, ať už jde o západ slunce, dokonalý outfit nebo dobře umístěný hrnek s kafem. A lhala bych kdybych tvrdila, že mě u toho nenapadne, jak dobře by ta fotka vypadala na Instagramu. Tuto aplikaci používám celkem často, ale žádný závislák nejsem (ehm). I když musím uznat že od doby, co mám nový mobil jsem na Instagramu častěji než předtím. Každopádně od mého posledního Insta článku už uběhla nějaká doba, tak jsem si řekla, že malý update neuškodí.

 http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more


Na tento strop jsme narazily s mamkou v Praze a nevyfotit ho, by byl hřích.


I špatné počasí může vypadat nádherně. Málem jsem kvůli téhle fotce nestihla tramvaj, ale stála mi za to.


V brněnské knihovně byly kolem výtahu nalepeny papírky, na kterých byly napsané různé lidské vlastnosti a na vás bylo vybrat jeden se slovem, jací chcete a nechcete být. Nápad se mi hrozně zalíbil, takže jsem bez fotky neodešla.


Naprosto zbožňuji kočky, takže se bez nich můj Instagram neobejde. První je divoká kočka, kterou potkáváme ráno na zastávce, většinou ale uteče, takže jsem ráda, že se mi podařilo ji alespoň jednou vyfotit. Na druhou jsme narazily v zoo. Vypadala, jako že se právě poprala, ale hladit se nechala.

Takhle aspoň vypadá správná fotografka. Ségra v Olomouci fotila domy a já mezitím vyfotila ji :)

Doufám, že se fotky líbily. Hodně štěstí s vaším focením, ať už fotíte jen pro zábavu nebo je to pro vás něco víc.
T.

7 komentářů:

  1. Good pictures

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok a krásne fotky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a ako vždy, skvelý článok ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Za a) úžasný fotky, a za b) kočkyyy!! (≧ω≦)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. tá prvá fotka je topka! :) instagram mam rada aj ja :)) dokazem tam prezerat tie fotky cele hodiny haha :D

    OdpovědětVymazat