15. 7. 2016

Colors of me.

Ráda hledám inspiraci. V knížkách, ve filmech, venku, u lidí. Nejčastěji ale samozřejmě na internetu. A to nejvíce na WeHeartIt, Tumblr a Pinterestu (jak jinak). Všechny mé účty vypadají podobně: fotky, citáty, fandoms, lyrics... Přece jen se od sebe trochu liší. WeHeartIt je pro mě něco jako deník, když se kouknu zpátky na fotky před měsícem, úplně vím, o jaké období šlo. Pinterest je hlavně na nápady, recepty a DIY. A moje Tumblr... popravdě to je jeden velký zmatek, nebudu lhát (aneb od deep quotes po memes). Každopádně jsem smíchala ze všech stránek to, co mě nějak vystihuje, takže vznikl podivný mix všeho možného.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Quotes, quotes everywhere. Už ani nevím, jestli je moje láska k citátům dobrá vlastnost, nebo bych s tím měla něco dělat (pozn. asi 50% mých triček je s nápisem). Další na řadě je má láska ke kočkám. Ironicky jsem na ně alergická. Ale i tak jsme nedávno byly se ségrou a mamkou v kočičí kavárně a je to asi nejlepší místo na světě.


  Jedna z mých nejoblíbenějších barev je tmavě zelená (pozn. vlastním 2 téměř identické bundy této barvy). Prostě je to barva přírody a naprosto ji miluju. Posaďte mě do lesa po děšti (ach ta vůně) a já budu spokojená (teda do doby než dostanu hlad a zjistím, že nevím, jak se dostat domů). Ehm ten citát o černém oblečení - true!

Tentokrát jsem se vyhnula citátům (yeey).
Modrá. Já bych se v té barvě mohla ztratit. Miluju pohled na moře, na oblohu, když má ten správný odstín a moje dvě nejoblíbenější knihy mají modrý obal (takže...). Už chápete proč jsem vybrala zrovna tyhle fotky, ne?

Jak jste na tom vy s inspirací? Jaké jsou vaše oblíbené barvy? Máte nějaký oblíbený citát?
Jestli máte WeHeartIt, Tumblr nebo Pinterest, tak ho klidně napište do komentářů, přece je inspirace není nikdy dost. :)
T.

9 komentářů:

  1. Nádherné koláže ♥ a úžasné fotky, první koláž a poslední jsou nejvíce TOP :)
    Můj We♥It > http://weheartit.com/JanetSonrisa

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. inšpiráciu taktiež hľadám úplne všade!Presne. Na internete, v časopisoch, knihách. Všade. A Čo sa týka najobľúbenejšieho citátu tak asi nemám taký že "áno ty si ten pravý". Ale teraz ma práve napadol jeden:
    “Black is not sad. Bright colors are what depresses me. They’re so… empty. Black is poetic. How do you imagine a poet? In a bright yellow jacket? Probably not.”
    ― Ann Demeulemeester
    a ten citát sa spája aj s mojou najobľúbenejšou farbou. Tam mám jasno. :D
    blog: SASHA´S LIFE

    TUMBLR

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherny, byla radost se tim pokochat! :) A ten all black quote me dostal :D

    xxx

    CITC FASHION BLOG

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež milujem citáty a inšpiráciu prevažne čerpám práve z nich. Mačky považujem za moje duchovné zviera, milujem ich, len škoda, že mi doma žiadnu nechcú dovoliť. :D Jednoznačne krásne fotky, najviac sa mi páči prvý a tretí mix, i keď ten druhý má niečo do seba. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! :) Nejvíc ujíždím na we♥it a to hlavně hledám outfity. :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  6. Kočičí kavárny jsou úplně boží. Tam, kde jsem byla já kočky chodily za lidmi, jen když si objednali například dort. Podezřelé, že :D? S inspirací jsme na tom stejně, Pinterest je pro mě jeden z nejlepších webů na smysluplné články. Kdykoliv mám pocit, že nezvládám život, najdu tam věci typu "jak pracovat efektivněji" nebo "zvyky emocionálně silných lidí" a hned to jde líp :D! A s těmi obdobími to máme úplně stejně.

    OdpovědětVymazat
  7. Dřív jsem na WeHeartIt trávila spoustu času, doteď tam mám svůj účet, ale aktivní na něm nejsem, tak nemá moc smysl sem dávat odkaz :D Každopádně se na tuhle stránku ráda koukám stále, hlavně když hledám nějakou inspiraci na citáty :) Tumblr byl mojí závislostí pár let zpátky, občas si na něj vzpomenu a ze srandy se na něj podívám, fakt se bavím nad těmi mými deep citáty, co jsem tam psala :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat