30. 7. 2016

Instagram update

Protože fotky tvoří velkou součást toho, co dělám, mám Instagram tak ráda. Je to snad jediná aplikace, která mě zatím neomrzela. A i když si někteří myslí, že je to jenom o tom, přidávat dokonalé fotky, které by vám každý mohl závidět, mě jde hlavně o vzpomínky. Vždycky když se kouknu na danou fotku, přenese mě zpátky a já si vzpomenu, co a s kým jsem tehdy dělala a jaký to byl zážitek. Nojo, to je prostě kouzlo fotek.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2015/10/do-what-you-love-love-what-you-do.html#more
Vybrala jsem pro vás jen pár svých nejoblíbenějších příspěvků, těch, které mi toho hodně připomínají.
Začneme tím dokonalým stanem/bunkrem/pelíškem, co jsem si nedávno vyrobila. Jen tak, sama pro sebe. A pro svého soba. Kdyby se na té zemi tak špatně nespalo, nikdy bych ho nezbořila.
Scones jsem chtěla udělat už hrozně dlouho, takže když jsem se k tomu konečně dokopala, musela jsem to samozřejmě poctivě zdokumentovat.
Tyhle francouzské copánky se mi hrozně líbí, i když teď mám ostříhané vlasy, takže si je zase chvíli neudělám! Jinak fotka je z Bratislavy, když jsme jen tak couraly po městě.
Lívanečky = víkend. Prostě to tak mám v hlavě zafixované, takže mi tím tahle fotka pokaždé zlepší náladu.


Fotky nahoře jsou z mého focení z polorozpadlé továrny. Vždycky si u nich uvědomím, jak moc mě fotografie baví, kam všude se díky tomu můžu dostat, co všechno se dá zachytit a co to pro mě vlastně znamená.
Vzhledem k tomu, že mám místo krve kofein, bylo jasné, že se zde nějaký ten roztomilý hrneček objeví. Zkoušení nových kaváren je něco jako moje záložní budoucí povolání, takže fotek z mých cest mám na Instagramu opravdu hodně!
Miluju knížky, co si budeme povídat. Zvlášť pokud jsou o Paříži, vtipné, s dokonalými fotkami a ještě ke všemu fotogenické!

Myslím si, že vám takováhle malá ukázka stačila, zvlášť, když se na fotky můžete podívat na mém Instagramu. Ale já mám tyhle články stejně i tak ráda, protože se aspoň podívám zpátky a vzpomenu si, co jsem všechno za poslední měsíce dělala.
K.

7 komentářů:

  1. Omg máš úplně dokonalý fotky!!! Máš můj follow, protože je to fakt pecka ;) !
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok! Milujem takéto instagramové fotky :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, mám ráda takové instagramové shrnutí. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám moc tyto články ráda:) a také u fotek vždy vzpomínám, někdy se snažím o dokonalost, to ano.. prostě se nechám strhnout, ale většinou mi to nejde a spíše fotím, co zrovna vidím a na co zapomenout nechci:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, ta s tou kávou je moje nejoblíbenější :)

    My cozy corner

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky! :) Také mě teď instagram baví asi nejvíc, každá fotka, kterou přidám, má pro mě uričtý význam a zaznamenává něco, co si chci stále připomínat.. Nemám ráda takové ty vystailované instagramy, které mi neřeknou absolutně nic :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky a vlastně i celý článek :D

    OdpovědětVymazat