23. 7. 2016

Travel Summer Haul

Nakupovat bych mohla prostě pořád. A ani při mém roadtripu po Skandinávii jsem tuhle svoji zálibu nezanedbávala. Sice jsem na nákupy neměla moc času, ale stejně jsem si přivezla pár věcí, které vám v tomhle článku ukážu.


Jakmile jsem uviděla tento Vogue, věděla jsem, že musí být můj. Mám k tomu hned tři důvody: 1. je to Vogue, 2. je to britský Vogue, 3. na obálce je Renée Zellweger, neboli Bridgit Jonesová a tu já naprosto zbožňuju!


Při mém výletu po Skandinávii jsem si koupila spoustu různých suvenýrů. Od naprosto kýčovitých a infantilních, až po ty docela užitečné nebo ty, co se dají sníst (ty mám nejradši). Třeba tahle brusinková marmeláda je naprosto skvělá.



Mezi ty infantilní patří třeba tohle tričko ze Santovi vesničky na severním polárním kruhu. Já vím, je to strašný kýč, ale já jsem si zkrátka nemohla pomoct.



Moje posedlost svíčkami neskončila ani v Norsku, kde jsem si koupila tuhle svíčku, které voní jako ráno/vyprané prádlo/všechno co k životu potřebuju. 


Miluju pohledy a z každého zajímavého místa, které navštívím, si jeden přivezu. Ve Skandinávii je takových míst opravdu hodně, takže počet přivezených pohledu byl možná až šíleně vysoký. Ale myslím si, že zrovna pohled je jeden z mála suvenýru, co nejsou tak úplně k ničemu.



Ze Stockholmu do Helsinek jsme přejížděli trajektem, na kterém je spousta restaurací, lázně, kasíno ale i obchod se spoustou voňavek, kosmetiky, oblečení, alkoholu a jídla. A to bych nebyla já, kdybych se tam nešla podívat. Jak to tak bývá, dívání se změnilo v nakupování a já jsem si koupila další (asi desátý) naprosto dokonale vonící body sprej od Victoria's Secret, pudr od Clinique, který je naprosto skvělý a nejroztomilejší šampón s Muminkama.



Snad každý už zná Lush. Já jsem vždycky kolem jejich obchodů chodila a čmuchala ty krásné vůně, ale nikdy jsem se nedokopala něco si tam koupit. Buď jsem nevěděla co, protože mi vonělo vlastně všechno a nebo mi to připadlo předražené. Ale v Helsinkách jsem procházela kolem a  řekla si, že na cenu kašlu a prostě si tam něco koupím. Vybrala jsem si tohle srdíčko do vany, které naprosto dokonale voní po růži a jsou v něm dokonce malé růžičky. Už se nemůžu dočkat až si ho dám do koupele!



Pokud jste se narodili v 90 letech minulého století a měli jste doma televizi určitě musíte znát Mumínky. Já jsem je jako malá naprosto zbožňovala.Vlastně je zbožňuju pořád. A Mumínci původně pochází z Finska, takže je tam mají všude. Když jsem na jedné benzínce uviděla tenhle hrneček, musela jsem si ho koupit. Je to ta nejroztomilejší věc na světě!



Za poslední dobu jsem docela hodně četla, takže jsem si koupila pár nových knížek. Když píšu pár, myslím tím hodně. Ale co. Když čtu, v podstatě se vzdělávám. Kupovala jsem si spíš vtipné nebo romantické knížky, protože jsou prostě méně náročné a já jsem o prázdninách ještě o něco línější než jindy.



Miluju skandinávský design a všechny jejich bytové doplňky. Hrozně jsem si chtěla něco malého přivézt a v městečku na Lofotech jsem objevila nejroztomilejší kavárnu, ve které prodávaly i doplňky do domu, věci na vaření, nádobí a spotu dalších krásných blbostí. A já jsem si vybrala tuhle dokonalou zlatou puntíkovanou misku a talířek.

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Nebojte se, článek z Norska, Finska a Švédka určitě bude. Jenom se musím probrat pěti tisíci fotek a to nějaký ten čas zabere. Příští týden jedeme všechny tři jako pomocné vedoucí na tábor, takže nám držte palce ať se nám ty děti nepoztrácí. Proto nás omluvte, že články těď moc nebudou. Ale hned jak se vrátíme, máme pro vás nachystané speciální letní video. Takže se máte na co těšit. Mějte se krásně a užívejte si prázdniny!
B.

11 komentářů:

  1. Skandinávii miluju, je úžasná, pěkný článek! :-)

    Check my blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky ♥ to co sis všechno přivezla, vypadá fantasticky ♥ nejvíc me zaujal ten hrníček s Muminky je fakt mega cute :D hned bych ho taky brala :D jinak taky píšu blog, pokud se chceš mrknout, případně dát taky odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky miluju Bridget Jonesovou:D! Pudr od Clinique zkoušela kamarádka a já jí ho mohla jenom tiše závidět, tak ať slouží)).

    OdpovědětVymazat
  4. AA to sú tak krásne veci! Ten retro hrnček je prekrásny, sviečka vyzerá super tiež a knižky takisto!

    SASHA´S LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, krásné věci jsi si dovezla! ♥ Už teď se moc těším na článek z Norska, Finska a Švédska :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Božee ten hrnček je úplne geniálny! :DD Priniesla si si samé super vecičky, ako tak pozerám :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych se jednou chtěla do Skandinávie podívat. A musím se všemi souhlasit, že ten hrníček i šampon je úžasný! <3

    For a healthy life

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som tiež bola na výlete v Škandinávii a nemali sme tiež veľa času na nákupy, ale nejako som to neľutovala, pretože aj keď som zašla len do pár obchodov, všetko bolo príliš drahé na naše pomery. Hlavne keď som si ešte sama nezarábala :D Ale kúpila som si jeden TOP, ktorý stál 30 eur, ale mám ho už 4.rok a stále vyzerá pekne :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  9. Ta mistička s talířkem jsou naprostou dokonalé. Moc závidím!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  10. Jé ten hrneček s mumínkama :) moje dětství
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat