24. 1. 2017

Little important things

První měsíc v roce ještě ani neuběhl, ale pocit, který jsem měla na jeho počátku, mě už opustil. Nedokážu říct proč, každopádně se pro jednou zase cítím, jako by bylo všechno jeden velký zmatek. Kupodivu to tentokrát není kvůli spoustě učení nebo nedostatku času, právě naopak, po dlouhé době mám konečně čas na věci, které mě baví. Ale moje myšlenky se rozhodly, že mě v klidu nenechají. Je mi ale jasné, že jako všechno i tohle období přejde. Mezítím jsem se rozhodla věnovat pozornost drobnostem a detailům, které mi dokáží zvednou náladu a o víc se nestarat (nebo se o to alespoň pokusit). A protože seznamů typu drobnostikterémidělajíradost není nikdy dost, tak tady je další.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2016/12/me-at-age-18.html#more
  • Citáty, citáty, citáty
  • Ten pocit, když přijdu domů a převleču se do své oblíbené mikiny s kapucí
  • Vůně svíček, které voní jako vyprané prádlo a jsou obě od Bety
  • Dostatek spánku
  • Ed Sheeran (I'm in love with the shape of you we push and pull like a magnet do... la la la...). Vůbec si to nezpívám během testu ve škole, né to já nikdy.


  • Zavařovačka s papírky, na kterých jsou nápady na filmy
  • Číst knížku o dějinách umění a procházet Tumblr
  • Vypěstovat si fazolku z plechovky a udržet ji naživu po celé tři týdny
  • Psát a nemyslet na to co
  • Kreslit a nemyslet na to co


  • Teplý čaj když venku mrzne
  • Zpívat si I want to break free se ségrou (s tím, že ani jedna neumíme zpívat a známe jenom refrén)
  • Začít se učit norsky na Duolingu, jenom kvůli norskému seriálu SKAM, který během pár dnů naprosto ovládl můj život
  • Nicnedělání
  • Voňavý krém na ruce

 
  • Harry Potter (a to zvířátko z Fantastických zvířat co kradlo, protože neznám nic roztomilejšího)
  • Sendviče se sýrem nebo Nutellou
  • Fakt, že se pomalu začínám těšit na jaro 
  • A taky fakt, že i přesto nám v obýváku pořád stojí vánoční stromek

 Jaké drobnosti dělají radost vám? Těšíte se na jaro, nebo si užíváte zimu? Jaký film jste naposledy viděli? 
T.

11 komentářů:

  1. krásny článok, tiež sa snažím tešiť sa z každej maličkosti, a čo sa týka zimy už sa velmi teším aspon na jar ♥ nemam moc rada túto zimu

    OdpovědětVymazat
  2. toto bol fakt krásny krásny článok :)) ja sosobne sa momentálne teším najviac (ešte stále) zo snehu (aj keď sa už chudáčik roztápa :( )
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný článek a nejen díky němu ale díky té poslední fotce především musím dát odběr!!! Krása !

    OdpovědětVymazat
  4. Tak spánek by mohl mít každý, to je snad nejoblíbenější činnost všech :D :)
    Ta zavařovačky s filmy je úplně skvělý nápad! :o Akorát u mě by byl problém v tom, že bych tam názvy filmů jen dávala a málo kdy se na ně i podívala :( Ale možná to zkusím a alespoň mě to k tomu dokope :D
    Norštinu bych se taky chtěla naučit, něco málo už umím, ale zdaleka to není ani dostačující :D

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Terko za krásný komentář u mě na blogu :) Já bych chtěla meditaci vyzkoušet a určitě se jednou objeví i v "učícím úterý" :) kdybys měla nějaké tipy a rady budu jedině ráda ♥ :) s tím zdravým jídlem jsem na tom stejně, snažím se, ale není to úplně 100%. Ano já začala více malovat a je to skvělé na odreagování a doufám, že mi brzy vyjde i tak kytara a bude to maximálně top :) Děkuji moc, o to jsem se přesně snažila, aby to bylo pro lidi inspirativní :) A přeji hodně štěstí s pravidelnějším spánkem! :)
      Janet :)

      Vymazat
  5. super článok ;) ja sa na jar už neskutočne teším, lebo je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie :) s nórštinou držím palce!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny článok. Mnohokrát sa tešiť z maličkostí je veľmi ťažké, ale snažím sa to robiť každý deň :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek! na ten seriál Skam juknu, ale začít se učit norštinu :D haha to asi nedám, ale jako je to super motivace. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. tešiť sa z maličkostí to nevie každý aj napriek tomu, že jeto úplne jednoduché :) skvelý článok! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  9. Je krásný, kolik drobností jsi dokázala najít :) Já mám strašně ráda ten pocit, kdy jsem nabuzená k psaní článků nebo učení - prostě taková ta produktivní energie, ale zároveň miluju ten pocit, kdy nic nemusím a svoje problémy nechám chvíli být. Taky miluju ten pocit, když vidím naše štěně, který je totálně natěšený na první procházku dne v 6.00 ráno (jediný důvod, který mě zvedne z postele:D) a nejvíc mě vždy uklidní ta láska a pohodlí, které doma mám :) Fakt nádherný nápad na článek, protože mě zase donutil si na všechny drobnosti zase vzpomenout :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat