6. 8. 2017

My home wishes

Je večer, na ulicích je prázdno a ticho. Slyším jen svoje kroky a drobné kamínky, které drtím podrážkami. Usmívám se, protože mi zbývá už jen pár metrů a já budu doma. Těším se na naše točité schodiště, bílé zdi a měkké pohovky. Na svoje knihy, světýlka a časopisy. Zkrátka se nemůžu dočkat svého domova.
A tak by to mělo být.





Včera jsem se vrátila z tábora, proto ten trošku sentimentální úvod, ze kterého jde jednoduše cítit moje láska k našemu krásně zařízenému bytu. Už delší dobu mi ale v mé nástěnce na Pinterestu sedí obrázky toho, jak bych si jednou představovala svůj vlastní prostor. A přišlo mi škoda se s vámi o ně nepodělit.



  • Naprosto miluji, když jsou na sobě někde v koutě naskládané knihy nebo časopisy. A na zdech nejčastěji obdivuji koláže z rámečků, jen tak vytištěných fotek nebo promyšlené umístění plakátů a citátů. Svůj pracovní stůl zase potřebuji mít za každou cenu co nejjednodušší a nejuklizenější. 




  • Abych byla ve svém pokoji šťastná, potřebuji hodně polštářků, dek a přikrývek. Poslední dobou se mi také čím dál víc líbí kombinace rostlin a tmavého dřeva. A když se to doplní o hořící voňavé svíčky, obrázky a dekorace, je moje duše spokojená.




  • Úložné prostory. Pro někoho muka, pro mě nebe. Jednou bych strašně chtěla poličky, které budou umístěny nade dveřmi a okolo místnosti, a budou naprosto přeplněné knížkami. Varianta umístěná uvnitř schodů je o trošku méně reálná, za to stejně krásná. 




  • A moje láska nepomíjí ani ty další "nudné věci". Různé košíčky, krabičky nebo přihrádky jsou přesně to, co váš domov doladí do posledního puntíku. Líbí se mi využití starých krabic, palet nebo zavařovaček. A měděná barva v kuchyni je pro mě ta pravá!

Jaké představy formují vaše vysněné bydlení? Také tak milujete vše spojené s dekoracemi a interiéry? 


K.

12 komentářů:

  1. Jo, jo - spoustu fotek mám i já ve své pinterst nástěnce :D. Kdysi jsem proklínala naše, že si nemůžu vymalovat pokoj na zelenou - teď jsem šťastná, že mi v tom zabránili a já mám svůj vlastní minimalisticko-staro-"romantický" pokojík.
    Hezký den,
    Karo
    http://inkpotstories.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné obrázky na inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak presne tento styl miluju! Urcite super inspirace. ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Ó áno! Jednoduchosť, čistota, trošku industriálneho vibe. Presne takto by som chcela aby raz môj domov vyzeral. Najradšej by som bola ak by bol v Anglicku alebo v severských krajinách niekde blízko vody. Tam ma to ťahá. Krásny post
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeej to je krasna inspiracia, presne nejak takto si predstavujem svoju domacnost :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  6. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem na tom úplně stejně jako ty. Jednou bych chtěla bydlet v domě/bytě ve skandinávském stylu ♥ Zkrátka můj sen.
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne inšpirácie, viem si to predstaviť vo svojom vysnívanom byte. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása :) Po takýchto interiéroch moc túžim :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  10. Ačkoli bych úplně takto své vysněné bydlení neviděla, hrozně ráda bych v takovém bytečku klidně pár měsíců bydlela. Má totiž své kouzlo a hlavně je tam spousta inspirace.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty knížky v tom schodišti si jednou budu chtít taky prosadit. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Bože tak tie schody čo majú na boku priestor pre knihy sú naozaj mega! :) Veľmi nápadité. Ja mám takisto rada takýto čistý štýl. (Teda ja to tak volám.) Proste biela je základ a vyhrám sa s doplnkami! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat